ମାେ ଚାରିପଟେ ସବୁ କୋଳାହଳ ଥମି ଯାଇଥିଲା କେମିତି ଗୋଟେ ଶୂନ୍ୟତା ପହଁରୁ ଥିଲା ବହଳ ଅନ୍ଧାରରେ ତୁମ ମାେ ଭିତ... ମାେ ଚାରିପଟେ ସବୁ କୋଳାହଳ ଥମି ଯାଇଥିଲା କେମିତି ଗୋଟେ ଶୂନ୍ୟତା ପହଁରୁ ଥିଲା ବହଳ ...
ସ୍ନାନ ମଣ୍ଡପ ରେ ବିଜେ ଶ୍ରୀଜୀଉ ସ୍ନାନ ମଣ୍ଡପ ରେ ବିଜେ ଶ୍ରୀଜୀଉ
ସକଳ ବଇଦ ତ ଠାରୁ ଜାତ ତତେ କି ଦେବେ ଓଷଦ ଅନାଇ ରହିଛୁ ଦିପାନ ଖାଇଲେ ଦେହତ ଭଲ ହୋଇବ... ସକଳ ବଇଦ ତ ଠାରୁ ଜାତ ତତେ କି ଦେବେ ଓଷଦ ଅନାଇ ରହିଛୁ ଦିପାନ ଖାଇଲେ ଦେହତ ଭଲ ହୋଇବ....
ଯେତେ ଯତ୍ନକଲେ ପିତଳ ପୁରଟ ଶୁଣ୍ଢୀ ଭାତ କି ଅବଢ଼ା ପିମ୍ପୁଡି ତରିବ ନୀରନିଧି ନୀର ପି ଯେତେ ଯତ୍ନକଲେ ପିତଳ ପୁରଟ ଶୁଣ୍ଢୀ ଭାତ କି ଅବଢ଼ା ପିମ୍ପୁଡି ତରିବ ନୀରନିଧି ନୀ...
ଏମିତି ହେବୁ ସେମିତି କରିବୁ ଯେତେ ଶିକ୍ଷା ଆକଟ ଝିଅଙ୍କ ପାଇଁ ବେଦ ଅଶୁଦ୍ଧ ହୋଇ ଯାଆନ୍ତା କି ଏତିକି କରିଲେ ପ... ଏମିତି ହେବୁ ସେମିତି କରିବୁ ଯେତେ ଶିକ୍ଷା ଆକଟ ଝିଅଙ୍କ ପାଇଁ ବେଦ ଅଶୁଦ୍ଧ ହୋଇ ଯାଆନ୍ତା...